om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

fredag 22 april 2011

En lång dag :)

Min absoluta favorit ring

 God morgon alla söta vänner :)
Nu är det äntligen ledigt och den stora godis-helgen har börjjjjat :)!!! hihhihi
Inte bara godis, vi äter ju såå mycket mat
 och vi fikar så vi spricker ;)
Tänk på att ta det lugnt så inte magen får en chock ! 

För oss blir den ännu mera basket.
Ursäkta tjatet om basket, men vi lever basket hela familjen.
Becca kommer att jobba på cupen.
Hon sitter i sekretariat från morgon till kväll.
Hon tjänar pengar för varje match hon sitter.
Förra året fick hon ihop närmare 2000.-
Bra và :)

Själv jobbar jag med matservering idag.
Jag har sovit i natt så jag hoppas inte operations ärret börjar krångla.
Jag kan tänka mig att många av er är ute i trädgårdar och fixar.
Tänk på mig då dom sitter inspärrad ;)
Ha en riktigt riktigt skön långfredag.
Njut riktigt ordentligt och ta en stund med barnen.


3 kommentarer:

  1. Ja visst är det skönt med ledigt:) Hoppas du får en skön fredag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. God morgon, vännen! Ja, lite synd tycker jag faktiskt om dig som måste sitta inne i dag, ser ut att bli jättefint väder i dag också - men jag antar att du trivs med ditt uppdrag i matserveringen så det kanske inte gör så mycket? =0)
    Ha en fin långfredag!

    Kramen från mig

    SvaraRadera
  3. Underbar ring! :)) Jag tar just en paus från trädgårdsarbetet och här i Dalarna är det en strålande dag. Hoppas ni får det bra trots att ni måste vara inne. Men det är ju lååångfredag, så du kanske hinner njuta till kvällen.:) Ha det gott och var rädd om dig (ärret). Kram

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad