om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

söndag 24 april 2011

en härlig dag till enda / ända

Vår gris Stig-Allan... Men det är en sugga:)

Vilken härlig dag det varit idag:)
Låter som alla ni bloggare hunnit njuta av sol och värme.
Till och med jag har hunnit med det i dag.
Suttit länge på vänners altan och ätit gott !!
Och så fick vi den goda Rice Crisp tårtan.
Men den här gången med hallon, blåbär och björnbär.
MUMS :)


Våra jordgubbsplantor.

Hann bara lite i trädgårde. Räfsade fram våra jordgubbplantor.
Får fortsätta i morgon.
Under tiden jag var i trädgården tog tjejerna en cykelrunda. 15 km.
De var bra svettiga när de kom hem.
Becca avslutade med en löprunda på 4 km...
Snacka om envis:)
Michis tog en rejäl stretching. Och sparade sin löprunda till i morgon ;)

Tack alla ni som stöttat upp mig efter den tråkiga kommentaren. Både på bloggen, mail och sms.
Tänk så många gulliga människor det finns.

Nu kan jag bara önska er
God natt och dröm sött <3

2 kommentarer:

  1. Vilka duktiga tjejer du har. :) Skönt att du fick njuta av solen och mumsa god tårta. :) Ha en mysig kväll. Kram

    SvaraRadera
  2. Natti, natt, sov gott!
    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad