om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

söndag 20 mars 2011

Vilken helg !

 Jag är så trött så ögonen går i kors, men måste skriva av mig lite.
Vilken helg. Började lördagen med en vinst mot Fryshuset med 25 poäng. Fortsatte eftermiddagen med en vinst till mot Uppsala med 38 poäng. Ingen trodde tjejerna skulle vinna så stort. Nu återstod bara en match på söndagen men den gällde inget, då det räckte med de två vinsterna de hade. Så vi spenderade kvällen på restaurang. Vi bodde flott på Scandic i Sollentuna och åt en härlig hotell-frukost. Tänk att det kan vara så skönt och mysigt på hotell, det kommer jag leva länge på.
Söndagens match vann de bara med sex poäng. Tjejerna var inte alls laddade och det kan man ju förstå, de hade ju gjort sitt på lördagen och sedan bara njutit av hotellvistelsen.
Lite shopping också förstås. En härlig sjal och så blomlådorna på bilderna. De hittade jag på Panduro.
Nu har jag skrivit alldeles för mycket.  Hoppas ni orkat läsa...
Nu blir det tv-n och sedan sängen. 
Sov gott & dröm sött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad