om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

tisdag 15 mars 2011

Väntar

En till bild från köket:)

En härlig dag på jobbet med härliga kunder. Och efter jobbet åkte jag glatt iväg för att hämta mitt bord.
Men ack ack ack.
De hade inte fått in det i butiken, så nu sitter jag och väntar på att snart åka igen. 
De skulle få in det under eftermiddagen.
Hoppas nu bara det är så bra som det såg ut på bilden jag såg. 
Tar en bil och lägger ut senare.
MEN
det är inte det bästa som hänt idag!!
Min dator är fixad.
Jag ringde en rekommenderad butik. Och vet ni vad. En kille kom till salongen, hämtade datorn vid tio och halv två kommer han tillbaka och den är 
LAGAD:)
SÅ skönt, lite kostar ju besväret men allt i datorn finns ju kvar. 
Nu kan jag börja lägga in fjolårets bokföring!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad