om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

lördag 26 mars 2011

svart men ändå ljust

Skulle lagt ut bilder på alla tända ljus. Men datorn vill inte som jag vill, den hittar inte bilderna.
Så det får bli en ängel. 
Alla som nu har släckt sina hem en timme för vår jord har gjort en ängla-insats.
Det blir riktigt mysigt. Några grannar såg jag släckte ner, men lång i från alla.
Kan jag tycka är synd, vi behöver ta vår jord på allvar.
Om inte alla hjälps åt att spara energi, sop-sortera och allt annat man kan göra kommer vi inte vidare.
Hoppas ni alla haft en riktigt skön dag. Det har jag, med sol och allt. Lite kallt bara men det blir snart varmare.
Beccas modevisning var utomhus, så hon har frusit kan jag lova. De gick en visning varje halvtimme hela dagen. 
I sommar kläder!!!
Nej nu ska jag tända upp huset och måla lite till...
Sov så gott och dröm sött :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad