om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

onsdag 30 mars 2011

meen fniss fniss

Ja vad säger man, jag trodde jag inte alls kom överrens med datorn men nu ser jag att det inte
är något fel på texten. Jag kan bara helt enkelt det här med datorer och tekniken.
Jag skriver en text och det blir en annan. Så allt är väl som det ska? fniss ;)
Man är så rädd att göra fel och förstöra saker på datorn så man törs nappt trycka på nappar och liknande.
Barnen bara kör på, trycker hej vilt och vips så kan dom allt...
Lite fuskigt är det allt.
sen är det det här med minnet. Det är inte bra, undrar hur det är när man är 80 år. När det är så illa nu ;)
Det har varit lite bloggande om blogghörnor och här är min. Sitter som ett smäck i stolen. Och när det äe kallt så värmer brasan. Perfekt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad