om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

torsdag 10 mars 2011

Första dagen på mitt seriösa bloggande.
Känns riktigt bra, vill skriva massor och visa massor av bilder men får ta lite i taget. Här är en bild på en liten del av vårat badrum. Änglar har jag en konstig kärlek för. De finns överallt i huset. Idag blir det jobb på salongen till sena kvällen. Ett par dagar i veckan jobbar jag till nio. Det uppskattas av många kunder. Jag älskar verkligen mitt jobb. Känns som att ha sin hobby som sitt arbete. I morgon far vår yngsta till Luleå på basket-sm för 18-åringar. Hon ( Michis )är bara 15 men får chansen att följa med. Det är stort för henne. Kl 05.00 bär det av mot arlanda. Det är just detta vår vardag består av i mångt och mycket. Tidiga mornar och mycket körningar till matcher och likande. Men vi älskar varje minut av det. Här om dagen fick även vår äldsta ( Becca 17 år ) ett roligt telefonsamtal. I april blir nästa modevisning. Så himla kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad