om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

torsdag 31 mars 2011

åå nej det snöar

Hur hemskt är detta. Så fint väder hela dagen och så en avslutning med snö??
Ja då får man muntra upp sig med godis framför tv:n.
Visar en bild på ett köp jag gjorde förra veckan i Jönköping. Jag blev så glad när jag hittade denna.

Kvällen på jobbet blev som alltid kul och givande.
Det är så skönt att få prata av sig, lika mycket för mina kunder som för mig.
Det blir ofta mycket terapi-prat i vår salong. Många kunder slappnar av och pratar av sig.
Vi frisörer får ofta vara en form av psykologer. Och det passar mig utmärkt.
Och vi har faktiskt tystnadsplikt !!
I  morgon är det fredag igen, hoppas ni njutit av veckan, och varje dag.
Gå inte bara och längta till helgen eller nästa semester. Ta vara på varje dag och minut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad